Vägen mot starka ben

Lunchspinningen med extra benstyrka klarades av idag. Fantastiskt!

Idag startar Vägen mot vinterform, som är Saras gåva till oss som vill bli starka inför skidsäsongen. Varje vecka kommer ett nytt program, skapat av PT’s eller skidstjärnor. Jag ska självklart hänga på detta 8 veckors träningsprogram så att mina ben blir starka.

Så jag tycker alla ni som är sugna ska gå med i Saras grupp Vägen till toppform på Facebook så hittar ni första passet. Ni kommer inte missa kommande pass heller.

Styrkan jag körde idag bar första varvet i Vägen mot vinterform. Jag ville känna på övningarna så att jag verkligen kan köra på när det är dags.

Om Ida

Jag är en tjej på 36 år som alltid är i farten. Jag älskar när det händer saker omkring mig och jag bidrar gärna till att det händer... Träning är en av mina passioner i livet. Målet just nu är att genomföra Kalmar Ironman i Augusti.
Detta inlägg publicerades i Träning. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar