Veckan som precis har startat

Här kommer veckans planering gällande t ex träning och mål:

Måndag
– Lunchträning i form av spinning och lite benstyrka

Tisdag
– BodyBalance med Susen
– Lätt löppass på kvällen
– Min matlagningsdag

Onsdag
– Simma på morgonen
– Benpass – Vägen mot Vinterform

Torsdag
– Simma på morgonen
– Löpning på kvällen, intervallpass

Fredag
– Morgonpass spinning

Lördag
– Vilodag

Söndag
– Långpass löpning

Mål
Mina mål kommande vecka är:
– 7*45 = 315 minuters träning
– Veckans styrkepass i Vägen mot Vinterform
– 25 km löpning
– Läsa ut boken jag påbörjade igår
– Hinna fika med Linda (var längesen nu)
– Köra möbler till Tor
– Boka skidresa till Orsa Grönklitt

Om Ida

Jag är en tjej på 36 år som alltid är i farten. Jag älskar när det händer saker omkring mig och jag bidrar gärna till att det händer... Träning är en av mina passioner i livet. Målet just nu är att genomföra Kalmar Ironman i Augusti.
Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Veckan som precis har startat

  1. Nina skriver:

    Hej och hå, vilken fullspäcka vecka! Du kan nog med gott samvete unna dig en matt kväll;) Men jag vet precis hur surt det känns, även om man samtidigt är supernöjd med sitt val av soffan:)

  2. Pingback: Redan fredag | Mitt Aktiva Liv

Lämna en kommentar