Som dag och natt…

Igår var jag på ett lunchpass pilates. Jag har inte kört det på ett par år. Men träningssugen som jag var, undersökte jag vilka lunchpass som gick och det var inte så mycket att välja på. Jag ger pilaten en chans tänkte jag. Passet vad okej. Instruktören förklarade tydligt och bra. Men hon var sååå oengagerad. Hon låg och tittade in i väggen som om hon vore i en annan värld. Inte direkt så att jag kommer gå dit regelbundet direkt.

Så imorse var jag på spinning med Jeffery som instruktör. Längesen jag var på hans pass. Men åh vilken skillnad från passet igår. Här har vi en kille som får en att ta ut det lilla extra. Engagerad och peppande! Nu frågar jag mig själv varför jag inte går på hans pass regelbundet.

Om Ida

Jag är en tjej på 36 år som alltid är i farten. Jag älskar när det händer saker omkring mig och jag bidrar gärna till att det händer... Träning är en av mina passioner i livet. Målet just nu är att genomföra Kalmar Ironman i Augusti.
Detta inlägg publicerades i Träning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Som dag och natt…

  1. Ja man har sina favoriter bland ledarna helt klart. Ska strax sticka iväg till min Bodybalance favorit. Veckans bästa pass.

  2. Ida skriver:

    Härligt att ha ett favoritpass att se fram emot hela veckan 🙂

  3. Nina skriver:

    Pilates är för tråkigt alltså… Nej hos mig vinner yoga, men body balance kan vara skönt ibland oxå.

  4. Ida skriver:

    Nej jag är inte direkt sugen på Pilates igen…

Lämna en kommentar