Dag 13 – Favoritmusik

Den här frågan är lika lätt att besvara som att motstå nybakta kanelbullar med iskall mjölk. Omöjlig. Jag gillar så mycket olika typer av musik. 

Det viktigaste för mig är att musiken skapar en känsla. Att den fångar mitt intresse. Kanske därför jag har svårt att tycka om opera eller får hård musik eftersom jag inte hör vad de sjunger. Instrumental går bra däremot. Men i övrigt spelas det allt möjligt här hemma. Winnerbäck, Avicci, John Legend och till och med nostalgi som Bo Kaspers, Håkan Hellström och Niklas Strömstedt. Dock blir det mycket radio eller topplistor på Spotify för tillfället. Eftersom jag alltid är på jakt efter nu musik till mina pass 🙂

Om Ida

Jag är en tjej på 36 år som alltid är i farten. Jag älskar när det händer saker omkring mig och jag bidrar gärna till att det händer... Träning är en av mina passioner i livet. Målet just nu är att genomföra Kalmar Ironman i Augusti.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar